Content en marketing

Content en het belang voor je website

Blog, Youtube, Facebook, twitter en andere platforms geven jou en je organisatie mogelijkheden om te communiceren met klanten en toekomstige klanten. In plaats van mensen lastig te vallen met advertenties of telefoontjes kan je de mensen direct bereiken wanneer zij dat willen.

Dankzij het internet en de nieuwe technologieën kan je online je content bekend maken dmv blogs, video’s, websites,  podcast,ed. Je hebt de mogelijkheid om met je content, mensen aan je te binden zonder dat je ze achterna hoeft te lopen. Je kunt zelfs je klanten je content laten verspreiden over het internet of met elkaar laten communiceren. Natuurlijk is het zeldzaam dat dit gebeurd, maar het is mogelijk. Apple heeft oa. een schare toegewijde fans.

Je content is het belangrijkste element online, maar het moet wel de juiste boodschap zijn:

•    Klantgericht
•    Origineel
•    Aansprekend
•    Vermakelijk
•    Verrassend
•    Waardevol
•    Interessant

Kortom: je moet de aandacht van de mensen verdienen.

Het is lastig om een aansprekende content te maken die je toekomstige klanten willen horen. Een content die ze extra waarde geeft en die ze terug laat keren naar je website of product. Organisaties en mensen zoals jij die hun onderneming online willen opbouwen, moeten een stap meer doen.

Je moet dingen maken die je klanten helpen, je moet een vertrouwde bron voor ze worden die ze regelmatig kunnen raadplegen en je moet klanten actie laten nemen om te kopen. Je bedrijf moet de content verspreiden waarmee je een vaste fanbasis opbouwt, passie voor je product geeft en je onderneming uit de startblokken laat schieten. Dat is de uitdaging voor je marketing. Aansprekende content maken.

Marketing is veranderd:

•    Het is niet meer voldoende om klanten lastig te vallen met reclameboodschappen op tijdstippen dat hun het niet uitkomt. – Vroeger kon er alleen geadverteerd worden of bij de mensen om aandacht gevraagd worden aan de deur of telefoon.
•    Klantengedrag en houding is veranderd. – Je klanten lezen blogs, zij googelen hun aankopen en zij vragen aan twitter of facebook vrienden naar hun mening.
•    Iedereen is de media. Iedereen kan een content brengen op internet. – De technologie heeft de mogelijkheid gegeven om online content uit te geven. Het gemak en lage kosten om via blogs, video’s, podcasts, forums en sociale media als twitter en facebook mensen te bereiken maakt het voor iedereen mogelijk om direct met hun klanten te communiceren.

Alle content op je website kan je boodschap overbrengen. Houdt dat goed in de gaten!
Tekst, woorden, beeldmateriaal, kleur, video, contactgegevens, etc…alles is content en brengt je boodschap over. Als je content het goed brengt dan is je boodschap niet dat je alleen maar spullen verkoopt, maar dat je een betrouwbare bron voor informatie bent.

Je online content levert je bezoekers op en helpt bezwaren van klanten te voorkomen. Je toekomstige klanten hebben vragen over je organisatie, je product, je service, je concurrenten. Een geoptimaliseerde en slimme content die deze vragen voldoende beantwoord is de meest direct lijn naar verkoop en klantenloyaliteit.

Klinkt het vreemd om over je marketing te praten met woorden als inspirerend of betrouwbaar of een goed verhaal vertellen?Sta je hier sceptisch tegenover?

Misschien wordt er alleen over kranten, magazines en vakbladen in deze termen gesproken, maar waarom zou je jouw marketing niet naar een hoger niveau tillen?
Waarom zou je niet extra waarde creëren. Kortom: maak geweldige content! Geweldige content is meer dan tekst en afbeeldingen. Het vertegenwoordigt je organisatie, je merk, je bedrijf, je product, jezelf.

Nu de vraag die iedereen stelt als hij een website leest: wat levert mij dit op?

•    Een goede content is een voordeel ten opzichte van je concurrenten.
•    Het levert je extra bezoekers op voor je website met gebruik van de juiste keywords.
•    Het is goedkope marketing voor je onderneming
•    Het plaatst je boven je concurrenten als expert.
•    Mensen vertrouwen je online.
•    Klanten zijn makkelijker om te zetten naar kopers
•    Meer bezoekers en meer kopers geeft meer winst
•    Het is leuk om goede content te maken over een onderwerp waar je passie voor hebt.


20 Tips en E-boeken om

je website te verbeteren

Ontdek hoe jij je website kan verbeteren.

Vul je naam en emailadres in, dan ontvang je Gratis Eboeken en tips om geld te verdienen op internet.

Veel leesplezier en Succes!

 

“Maak meer winst op internet'” maakt alle stappen om Geld te verdienen op internet simpel.
De gids van beginner tot expert om Geld te verdienen op internet!
Wil jij Geld verdienen in crisistijd?
Vergroot je inkomen!


Maak Meer Winst op Internet
171 Pagina’s Informatie
5 gratis e-boeken extra
Niet goed geld terug!

Maak Meer Winst op Internet

Artikelen over Website:

Gebruiksvriendelijkheid van de website
–Vormgeving van de website
Inhoud van de website
–Content en Marketing
–Met welke informatie wil je bezoekers trekken naar je website?
–De long tail zorgt voor je bezoekersaantallen
–Welke website tekst gebruik je?
Doel van de website
–Leads genereren
–inkomsten genereren
–Informatie verschaffen
–merkondersteuning

 

Download Gratis E-boeken:

Hot Insider Secrets
Het geheim van Succes op Internet
Verandering gaat niet vanzelf

 

Contactgegevens

RU Curious?
Stierstraat 47x
318BK Dordrecht
Email: contact@rucurious.nl
KvK: 24488771